Moje życzenia na 2010 rok

Dzisiaj jest ostatni dzień 2009 roku i trzeba złożyć życzenia na nadchodzący. Złożę je sobie samemu.

Niech w nadchodzącym roku wszyscy ludzie niepełnosprawni poczują się obywatelami tego kraju, którym przysługują pewne prawa na mocy Konstytucji, a które nie są realizowane.

Niechaj dana mi będzie możliwość samodzielnego i tajnego głosowania w nadchodzących wyborach.

Niech Konwencja NZ o prawach osób niepełnosprawnych stanie się w Polsce obowiązującym prawem.

Niech obowiązujący w Polsce system wspiera aktywność, a nie bierność; integrację, a nie segregację i równość, a nie dyskryminację.

Niech moja noga pozwoli mi na powrót do pełnej aktywności i kolejnych awantur.

Niech zdrowie dopisuje mi, Ewie, Mai, Ani, Jarkowi i wszystkim moim najbliższym, którzy tego potrzebują.

I niech nadchodzący rok będzie lepszy od odchodzącego.

Skomentuj

