Pierwszy rok za mną

Dzisiaj minął rok od popełnienia przeze mnie pierwszego wpisu na tym blogu. Początki były trudne i nie wiedziałem, czy wytrwam w tym pisaniu, ale okazało się to dla mnie na tyle ważne, że wytrzymałem Dlatego dzisiaj mogę zrobić małe podsumowanie.

Pisanie notatek na tym blogu jest dla mnie możliwością wypuszczenia z siebie myśli szerzej, niż tylko do współpracowników i rodziny. Mam swoje poglądy, które niektórzy uważają za rewolucyjne, choć ja nie podzielam tego zdania. Staram się jedynie o to, by ludzie niepełnosprawni byli traktowani z szacunkiem, na jaki zasługują jako ludzie i obywatele. To przecież wcale nie tak dużo.

Na przestrzeni tego roku pewne wątki były poruszane częściej, niż inne, a należały do nich:

  • Prawa wyborcze – w szczególności w kontekscie eksperymentu wyborczego, który był na początku motorem napędowym tego bloga. Sam eksperyment dał owoce w postaci projektu ustawy, a więc można odnotować pewien sukces.
  • Artykuł 80 Kodeksu cywilnego i batalia związana z jego usuwaniem w polskiego systemu prawnego. Wczoraj odpowiednia nowelizacja weszła w życie, a więc kolejny sukces.
  • Równe traktowanie pracodawców z otwartego i segregacyjnego rynku pracy – tutaj sukcesów na razie brak. A tak dobrze się w pewnym momencie zapowiadało. W każdym razie pozyskałem nowych wrogów.
  • Accessibility – w tym przede wszystkim mój cykl Szkice o dostępności, który ma przybliżyć tą tematykę projektantom stron internetowych. Trochę ostatnio zaniedbany, ale się przyłożę.
  • Inne wpisy na różne tematy, z których jakoś szczególnie ulubione były dwa zupełnie różne: Miś Uszatek i okularnik Mopsik oraz Kazimiera Szczuka vs Magdalena Buczek. Dość to odległe tematy, a może jednak bliskie…

Dosyć tych kombatanckich wspomnien. Jutro robię przerwę, a potem znowu do roboty. Może ktoś przeczyta to, co ja napiszę.

2 Responses to Pierwszy rok za mną

  1. Gratuluję rocznicy!
    Lubię przeglądać serwis i czytam każdy nowy wpis.
    Z poglądami w większości się zgadzam, a serwis pozwala mi też na ich usystematyzowanie.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości.


    Zapraszam na:
    http://www.gluchoniewidomi.pl

  2. wiola pisze:

    mamy roczek, więc zrobiony mały kroczek – a zwyczajowo na urodziny życzy się sto lat, więc dalszego sukcesywnego tworzenia wpisów, komentarzy i uwag do rzeczywistości oraz kolejnych ciekawych artykułów i wielu nowych czytelników.

Skomentuj

