Odpowiedź z portalu tvp.pl

Otrzymałem odpowiedź z portalu tvp.pl na moje uwagi o dostępności strony z audiodeskrybowanymi filmami. Pisałem o tym kilka dni temu. Przytaczam pełny tekst maila w oryginalnej pisowni.


Szanowny Panie,

Dziękujemy za Panu za wnikliwe uwagi na temat działania naszego portalu. W znacznej większości Pana propozycje dot. nowych lub udoskonalenia istniejących już funkcji są zbieżne z naszymi planami, nie mniej jednak Pana propozycje zmian zostaną przeanalizowane.

Dziękujemy za kontakt,
Zespół protalu tvp.pl

Jakoś im nie wierzę i jakoś im nie ufam…

2 Responses to Odpowiedź z portalu tvp.pl

  1. Jakub Kułak pisze:

    Czy były kolejne informacje od TVP? Czy widać pozytywne zmiany na ich stronie?

  2. Oczywiście, że nie. Ja się zresztą nie spodziewałem czegoś specjalnego.

Skomentuj

